30.8.08

Stoxasths

Αποδέχτηκα να ειμαι ενας απο τους επίσημους authors του biographix γιατι μου άρεσε η ιδέα ενος πολυσυλλεκτικου blog με αισθητικο και καλλιτεχνικο προσανατολισμό μεσα στην αποξενωμενη και αλλοτριωτικη κοινωνια του υπερκαταναλωτισμού, καπιταλισμού και του ζαμανφου. Ανατριχιασατε;


Σκοπευω να καταπλήξω τα πλήθη που συρρέουν καθημερινά στο biographix με πόστ για την Φωτογραφία, την Τέχνη, την απούσα ή μη αισθητικη στην Ελλάδα και πράγματα που απλα μου τραβανε την προσοχη

Την πίτσα την παραγγέλνω με απ'ολα: μανιταρια, μπεικον, πιπεριες, φρεσκια ντοματα, φετα κλπ. Αναναδες, αντσουγιες και αυγα απλα δεν υπάρχουνε οσον αφορα την πίτσα. Ουγκ!

Πίνω venti, non fat, light on ice Tazo chai απο τα Starbucks οπου λιωνω καθε μερα και παιζω Puzzle Bubble και Tetris. Μιλαμε για καψιμο!

Προτιμω τον Batman απο τον Superman γιατι εχει τα καλυτερα αυτοκινητα (Batmobil και Tumbler), καταπληκτικη σπηλια-κρυψωνα, ειναι ανθρώπινος, χωρις τρελες ικανοτητες αλλα τα καταφερνει αψογα, εχει μια τελεια utility belt και τον γουσταρε η Μισελ Φαιφερ...

Ο άνθρωπος ειναι εξοπλισμενος με ατελειωτες δυνατοτητες, ικανος για το καλυτερο και το χειροτερο. Παντα.

Το biographix ειναι ενα μωσαϊκο ανθρώπων, επιλογων, ταξιδιων στο Διαδικτυο και αποψεων για το "τι διαμορφωνει την αισθητικη μας"

Εμένα θα με βρείτε

Bookcrossing
Στοχασμοι
Ο φωτογραφικος μου εαυτος
Το graffiti στην Λάρισα
Flickr
Facebook
MyShutterspace
E-artists

5 σχόλια:

ZlatkoGR είπε...

Είσαι άκρως ικανοποιητικός όσων αφορά τον Batman. Αλλά ρε παιδάκι μου, άσε το Puzzle Bubble και πιάσε το Bubble Town. Άντε πια!

mafaldaQ είπε...

Ναι... ναι... Εύγε!
Αλλά μην το καίτε τόσο με το bubble...

bunnysuicides είπε...

άκουσα κάτι για τη Μισέλ Φάιφερ, την ΠΙΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ ΜΑ ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ????!!! είσαι κ εσύ φαν? μπράβο καμάρι μου, θα έχουμε πολλά να πούμε στο επόμενο μιτ-απ!
ααααααχ μισέλ!

ZlatkoGR είπε...

Εντάξει. Καλό κορίτσι, δε λέω. Αλλά σιγά την ωραιότερη. Έχω περίπου 50 καλύτερες με μια πρόχειρη σκέψη. Από γνωστές ηθοποιούς μόνο, ε;

Άντε μην κάνω post!

Στοχαστης είπε...

Ζλατκο αυτο ειναι προκληση τωρα ρε; αμα τις εχεις δειξτες ρε, οχι σε προκαλω! Που θα θιξεις την μια και μοναδικη ανεπαναληπτη με μπλε και πρασινους κοκκους Μισελ! Ευχαριστω για τα κολακευτικα σχολια κουνελε, νομιζω βρηκαμε το απολυτο κοινο στοιχειο μας πια!

ΥΓ: τι ειν'αυτο το Bubble Town; θα καω πολυ;