19.9.08

georgia

Αποδέχτηκα να ειμαι μια απο τις επίσημες authors του biographix γιατι μου αρέσει η ιδέα να συμμετέχω σε κάτι τόσο ωραίο...(και πάντα ζήλευα τα συλλογικά μπλογκς)

Σκοπευω να καταπλήξω τα πλήθη που συρρέουν καθημερινά στο biographix με ότι μου κινήσει την προσοχή. Θα προσπαθήσω να συμπεριλάβω και κάνα δυο θεματάκια για την Γερμανία.

Την πίτσα την παραγγέλνω συνήθως όταν θέλω να ξεπεράσω καταστάσεις...Με αρέσει με φετούλα και ντομάτουλα ή Μοτσαρέλα και ντοματούλα.

Πίνω όταν μου κάτσει και παίζω τελευταία με την σκυλίτσα μας τη Ζήνα.

Προτιμώ το Batman από το Superman επειδή με στιγμάτισε η τηλεοπτική σειρά του μπατμαν με τα *bang *boom etc. Και ένας συμμαθητής μου στο δημοτικό που του άρεσε ο superman και όλο μας κυνηγούσε.

Ο άνθρωπος είναι ακόμα στη beta έκδοση

Το biographix ειναι το blog που πάντα ήθελα να διαβάσω.

Όσοι θέλουν να με βρούν ..με βρίσκουν.

5 σχόλια:

ZlatkoGR είπε...

Χα! Ωραίο για το biographix! Thanks!

georgia είπε...

axm anakalipsa molis oti eimai georgia edw..kai oxi gia-wk:P lalalalalaalllalalal

karry είπε...

χαχαχαχ χρόνια πολλά και από εδώ georgia ή gia -wk ... διττή προσωπικότητα αυτό το κορίτσι τελικά ;P

Panigirtzou είπε...

αχ καλωσόρισες ρε κορίτσι!

a1pha είπε...

"Ο άνθρωπος είναι ακόμα στη beta έκδοση"...

...και χρειάζεται πολύυυυυυυυ debugging ακόμα!