12.10.08

Η επίσημη παρουσίαση!

Αποδέχτηκα, να είμαι, ένας από τους επίσημους authors του biographix, γιατί είναι και οι φίλοι μου εκεί.

Σκοπεύω, να καταπλήξω τα πλήθη, που συρρέουν, καθημερινά, στο biographix, με τις εκπληκτικες τρελα ενδιαφερουσες όλο σημασια δημοσιεύσεις μου (και μετά ξύπνησα).

Την πίτσα, την παραγγέλνω με απ’όλα,και λίγο ακόμα από πάνω.

Πίνω ___ναι λοιπόν,πίνω________ και παίζω ___ενίοτε με την υπομονή των άλλων.____-.

Προτιμώ τον batman, από τον superman, γιατί έτσι ντύθηκε ο γιός μου τις Απόκριες χαχαχα

Ο άνθρωπος, είναι ον που προσαρμόζεται,φευ,εύκολα.

Το biographix, είναι ιδέα της Μαφαλντούλας,οπότε,υποκλίνομαι.

Εμένα θα με βρείτε:Gmail kihli2008@gmail.com
Bookcrossing kihli
Facebook Christina Kihli

3 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

καλώς το kihlακι! έτσι, μπάτμαν να το ντύνεις τον υιο, όχι τα άλλα τα φλώρικα με τα βρακιά απ' έξω!

ZlatkoGR είπε...

Welcome kihli μας!

mafaldaQ είπε...

Καλώς το το κορίτσι! Ναι συμφωνώ! Είναι super στολή!