9.9.08

frufruka

Αποδέχτηκα, να είμαι, ένας από τους επίσημους authors του biographix, γιατί δέχτηκα πρόσκληση από την mafalda, «προσφιλή-συμμαθήτρια-στη-φωτογραφική-ομάδα-Stereosis» και γιατί τόσα χρόνια ανένταχτη στο διαδίκτυο ήρθε η ώρα να δοκιμάσω κι εγώ.

Σκοπεύω, να καταπλήξω τα πλήθη, που συρρέουν, καθημερινά, στο biographix, με τον πλούτο των γνώσεων, των σκέψεων και των εικόνων μου, γιατί στην περίπτωση μου είναι αδύνατο να το καταφέρω με πόζες σε τολμηρά μπικίνι!

Την πίτσα, την παραγγέλνω με πολλές ενοχές, γιατί είναι αυτά τα κιλά σε εκκρεμότητα από τότε που έκοψα το τσιγάρο, αλλά έχει σίγουρα επάνω της πιπεριά, μανιτάρια και μοτσαρέλα.

Πίνω Bombay Sapphire με τόνικ, Heradura/ Cuervo κίτρινη με πάγο, Bloody Mary με σέλερυ, Lager/weiss/trapist, Sauvignon Blanc - Fume και Kόκκινο από το κτήμα Γεροβασιλείου και έχω κρατηθεί μακριά - μέχρι σήμερα - από τους Ανώνυμους Αλκοολικούς.

Παίζω με τους ήχους των CD, με τις γεύσεις και τα μπαχαρικά στην κουζίνα, με την πανέμορφη πανέξυπνη και cool γαλανομάτα σιαμέζα που μένει μαζί μου.

Προτιμώ τον batman από τον spiderman γιατί ντύνεται στα μαύρα, φοράει μάσκα, έχει ωραία αυτοκίνητα, φανταστικό σπίτι και … μπάτλερ.

Ο άνθρωπος, είναι το πιο αντικοινωνικό είδος που κατοικεί πάνω στον πλανήτη-γη, η κλασική περίπτωση αυτουνού που δαγκώνει το χέρι που τον ταΐζει.

Το biographix είναι μια πλατφόρμα διαδραστικής και δημιουργικής επαφής … κάτι σαν κι εμάς!

Εμένα θα με βρείτε στο Flickr

8 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

μόλις μου ήρθε μέιλ απ' τους Ανώνυμους Αλκοολικούς (όλους μαζί). ρωτούν πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου. :Ρ

frufruka είπε...

Α, μα είναι πολύ εύκολο! Θα με αναγνωρίσουν από την κόκκινη μύτη, αν κάνουν μια βόλτα στο "ιστορικό" κέντρο της Θεσσαλονίκης :))

mafaldaQ είπε...

Εντάξει νομίζω ότι με τη πετυχημένη σύγκριση batman - spiderman... προτιμώ τον batman after all!

Σιαμέζα εεε; Αχ τι κομψές γάτες! Πως τη λένε;

frufruka είπε...

Είμαι τοοοοσο τεμπέλα, που η περίπτωση του μπατλερ μου κάνει μεγάλο κλικ!
Τη γάτα τη λένε frufruka και τη θαυμάζω απεριόριστα!

ZlatkoGR είπε...

Παίζει σοβαρά να είσαι το πρώτο άτομο που έχω ακούσει να πίνει Bombay Sapphire! Αλλά μάλλον είναι που δεν ξέρω πολύ κόσμο που να πίνει. Πάντως καλή φάση! :)

frufruka είπε...

Έχει εξαιρετικό άρωμα και πολύ ιδιαίτερη γεύση σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα τζιν (ελπίζω να μην είναι κανείς κάτω από 18 χρονών). Αλλά μόνο στο σπίτι σου ή σε σπίτια φίλων μπορείς να το απολαύσεις, ότι κυκλοφορεί "έξω" το διοχετεύουν εγκληματίες - βομβιστές.
Και για να σώσω τη φήμη μου, να διευκρινήσω ότι μου αρέσει να πίνω συγκεκριμένα πότα, όχι απαραίτητα πολλά!

mafaldaQ είπε...

Είμαστε όλοι πολύ πάνω των 18 :)! Και ναι συμφωνώ! Τα αξιολογα ποτά όπως τη μπλε Smirnof, μόνο αν το φτιάξει κανείς μόνος του μπορεί να το απολαύσει!

Μην στεναχωριέσαι frufruka και έχουμε και άλλους δυνατούς πότες!

Πότε θα δούμε σε flickr καμια φωτογραφιά της κυρίας; Πολύ μου έχουν λείψει! Ειδικά τα υπέροχα, τεράστια, γαλάζια μάτια τους και τα σκούρα μποτάκια!

frufruka είπε...

Υπόσχομαι να ανεβάσω φωτογραφίες της ψιψίνας τις επόμενες ημέρες!
Δεν θέλει με τίποτα να την φωτογραφίζω, μόλις παίρνω τη μηχανή εξαφανίζεται! Σαν τους ινδιάνους κι αυτή ... φοβάται μήπως της κλέψω καμιά από τις 7 ψυχές της :)
Είχες κι εσύ σιαμέζα?