31.8.08

efou

Αποδέχτηκα να ειμαι ενας απο τους επίσημους authors του biographix γιατι μου υποσχέθηκαν πως κάθε μήνα θα έχουμε τακτική συνέλευση όπου θα τσιμπάμε διάφορα φαγώσιμα...

Σκοπευω να καταπλήξω τα πλήθη που συρρέουν καθημερινά στο biographix με τα υπέροχα και πρωτότυπα posts μου, αλλά κυρίως με την ακόρεστη όρεξή μου!

Την πίτσα την παραγγέλνω με μπέικον και μανιτάρια και ενίοτε με κρέμα γάλακτος. Α, επίσης με πιπεριές, τις οποίες μετά αφαιρώ επιμελώς...

και πίνω μπύρες, πίνω μπύρες...με προτίμηση στις πράσινες!

Παίζω ό,τι πέσει στα χέρια μου (με την καλή πάντα έννοια) και μάλιστα καίγομαι πάάάάρα πολύ!!!

Προτιμώ τον Ποπάυ από τον Batman και τον Superman γιατί έχει πιο ωραία μπράτσα!

Ο άνθρωπος ειναι αυτό που προέκυψε όταν οι πίθηκοι ανακάλυψαν την αποτρίχωση...

Το biographix ειναι o καθρέφτης της διαφορετικότητάς μας!


Εμένα θα με βρείτε:
bookcrossing
flixster
flickr

12 σχόλια:

mafaldaQ είπε...

Αυτήν την άχρηστη πληροφορία για τις πιπεριές γιατί δεν τη θυμόμουν;

ZlatkoGR είπε...

Ε, κλασσική, την έχουμε πει πολλές φορές mafalda.

Μπράβο παιδί μου, λιτή κι απέριττη. Αλλά εγώ δεν υποσχέθηκα ποτέ κάτι τέτοιο!

a1pha είπε...

Μπορεί, σας παρακαλώ, να γίνει μια επίσημη ανακοίνωση από τη διαχειριστική ομάδα περί του «τσιμπήματος διαφόρων φαγωσίμων» για να ξέρουμε πού βαδίζουμε; Οι κατ' ιδίαν υποσχέσεις δυναμιτίζουν τα θεμέλια του biographix! Θα τρώμε ή όχι; Ουφ, συγχίστηκα!

efou είπε...

κοίτα a1pha, οπουδήποτε συνυπάρχουν άτομα σαν εμένα, τη μαφάλντα και το ζλάτκο δεν παίζει να μην υπάρχει μπόλικο τσιμπολόγημα...τώρα για εσάς που είσαστε εκτός έδρας δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει η επιτροπή :-Ρ

ZlatkoGR είπε...

Τσιμπάμε, δεν παίζει. Δεν έχομε λόγο ύπαρξης σαν bookcrossers και σαν biographixists αν δεν τσιμπάμε.

Απλά δε θέλω να ακούγεται κάτι για υποσχέσεις, διότι δεν ισχύει. Δεν υπόσχεσαι πχ ότι θα ανατείλει ο ήλιος, υπόσχεσαι; Είναι περιττό ρε αδερφέ...

bunnysuicides είπε...

σε κάποιον το είχα πει μα δε θυμάμαι τώρα: στις αρχές της γνωριμίας μας, σε κάποια φάση βρισκόμασταν σχεδόν κάθε μέρα για κανα-δυο βδομάδες.ε, είχα βάλει 2κιλά! εγώ, 2κιλά!

mafaldaQ είπε...

Αγαπητέ συν-admin, με κάλυψες πλήρως! Δεν μπαίνουμε καν στον κόπο, να ρωτήσουμε, αν πεινάει κάποιος… Εξάλλου δεν τρώμε! Τσιμπάμε!

Τώρα για τους εκτός Θεσσαλονίκης, που είναι αρκετοί, θα φροντίσουμε, είτε να τους φέρουμε με το ζόρι στη Θεσσαλονίκη, είτε να κατέβουμε εμείς, με διάφορα φαγώσιμα!

Εγώ και η efou (καλά και ο κούνελος αλλά δεν μετράει στα φαγώσιμα ως δυνατός παίχτης… άκου μόνο 2 κιλά…) σχεδιάζουμε μια επιδρομή σε Αθήνα!

Panigirtzou είπε...

Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, και όχι προλαλημένους: "τσιμπάμε" απλώς! :)

bunnysuicides είπε...

πως δε μετράω! ειδικά στα γλυκά, εφού πες!
απλά έχω ηλίθιο μεταβολισμό!

bunnysuicides είπε...

(άσχετο) παιδιά το 'χουμε κάψει σε όλα τα ποστ! ούτε facebook να 'ταν :Ρ

dragongrrrr είπε...

Blog 2000 θερμίδων. Αλλά έφυγαν καμιά 50αριά μαζί με τις πιπεριές..!

efou είπε...

αφήστε παιδιά...πολύ ηλίθιο μεταβολισμό αυτός ο κούνελος...μα να τρώει και να μην παχαίνει με τίποτα...δύσκολες καταστάσεις σας λέω...ούτε στο χειρότερο μου εχθρό :-Ρ