29.8.08

Ο έλεγχος των ονείρων σας και το Αγκίστρι

Ένα τεμπέλικο μεσημέρι που σέρφαρα στο δίκτυο έπεσα σε ένα ιστολόγιο -που όσο κι αν προσπαθώ δεν μπόρεσα να εντοπίσω τώρα- με τη φωτογραφία μιας πινακίδας που έγραφε:

ΠΡΟΣΟΧΗ

ΕΙΣΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΥΨΙΣΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ



Το ιστολόγιο ανέφερε πως η πινακίδα βρισκόταν στο Αγκίστρι. Πού ακριβώς όμως, δεν έλεγε.


Διαβάζοντας την πινακίδα, στην αρχή γέλασα. Πάντα όμως τα γραπτά ασκούν επάνω μου μια δύναμη. Αυτή η παράξενη προειδοποίηση είχε ιδιαίτερη επίδραση επάνω μου, ηλεκτρική θα έλεγα.



Τι να σημαίνει; Ποια ενέργεια; Ποιος έφτιαξε την πινακίδα; Άφησα ελεύθερο το νου μου να φαντάζεσαι μαγνητικά πεδία, φανταστικά πλάσματα να κρύβονται πίσω από δέντρα, και κάτι μαγικό να περιμένει στο τέρμα. Για μέρες μου είχε καρφωθεί στο μυαλό η ιδέα ότι αυτή η πινακίδα με προκαλούσε να ψάξω να τη βρω.

Δεν ήθελε και πολύ, και πήγα, ή μάλλον πήγαμε:

δεν δυσκολεύτηκα να πείσω τον simon να πάμε και να πάρει τη φωτογραφική του μηχανή στις περιηγήσεις, αν και αρχικά δεν του αποκάλυψα πως ήθελα να περπατήσω κάθε μονοπάτι του νησιού, αρκεί να βρω αυτή την πινακίδα. Κι έτσι πήγαμε ...


Μερικά δέντρα φαίνονταν να την κρύβουν...



Σε κάθε στροφή νόμιζα πως θα τη δω...




Την είδαμε ξαφνικά μπροστά μας, στην αρχή ενός μονοπατιού.
Οι πιο ηλεκτρισμένες εμπειρίες βρίσκονταν όμως στο δρόμο για το ψάξιμο....








Εκεί, στο τέρμα του μονοπατιού, λίγο πριν φτάσουμε στη θάλασσα, ξαπλώσαμε κάτω από ένα δέντρο να ξεκουραστούμε και σιγά σιγά έκλεισαν από την κούραση τα μάτια μου.

Αν έλεγξα τα όνειρά μου; δεν θυμάμαι πια...

Πού ακριβώς είναι τελικά η πινακίδα; Δε θέλω να σας πω...

10 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

ειλικρινά, είναι ένα από τα καλύτερα ποστ που έχω διαβάσει! ευχαριστώ!

efou είπε...

κάτι πολύ διαφορετικό στο biographix! γι'αυτό γουστάρω τα ομαδικά, για τη διαπολιτισμικότητά τους :-)
Καλωσήρθες Εμιλάκι, ελπίζω να είσαι πολύ καλά :-)

StrangeEmily είπε...

Ευχαριστώ κούνελε και εφού!
Χαίρομαι κι εγώ για την πολυχρωμία εδώ μέσα, μου θυμίζει το παλιό ομαδικό μπλογκ που συμμετείχα αλλά εδώ σε μεγέθυνση!

Για την ιστορία, η πινακίδα λίγα μέτρα μετά επαναλάμβανε στα Αγγλικά:

"ATTENTION
you are entering
into a dream zone
Be careful of
your wishes!"

Unknown είπε...

Α!!!!
Καταλαβαίνω τώρα, "εκ των υστέρων" γιατί περπατούσαμε πάνω κάτω σαν μαραθονοδρόμοι σ' ένα τόσο μικρό νησάκι...
:Ο)

mafaldaQ είπε...

Θα συμφωνήσω με Κούνελο και Efou! Είναι τόσο εμπνευστικό! Καλώς ήρθες strangeEmily και εύχομαι σε πολλά τέτοια όμορφα και ιδιαίτερα post!

@simon: Οπτικοποιήσα πλήρως το σκηνικό και ένα έχω να πω... lol!

karry είπε...

Υπέροχο!

a1pha είπε...

Νομίζω πάντως πως η αγγλική πινακίδα απηχεί πολύ καλύτερα το μήνυμα!

ZlatkoGR είπε...

Όντως το αγγλικό έρχεται καλύτερα. Όμορφο και διαφορετικό post. Καλωσήρθες SE.

Panigirtzou είπε...

καλωσήρθες! πραγματικά υπέροχο!

StrangeEmily είπε...

@ simon, κατά βάθος το *ήθελες* κι εσύ, παραδέξου το :)

@mafalda και zlatko και panigirtzou, καλώς σας βρήκα, ευχαριστώ πολύ!

@alpha και zlatko συμφωνώ για την απόδοση αλλά το ελληνικό κείμενο ως πιο οικεία γλώσσα έχει και ισχυρότερη επίδραση!


Ευχαριστώ και φιλάκια {{{{{karry}}}}}}