12.8.08

Lomography: dont' think, just shoot!


Με το συνθημα "don't think, just shoot", η Lomography είναι ενα ειδος φωτογραφίας που αναπτυσσεται και στην Ελλάδα σιγα σιγα. Η Lomography εχει ως μεσο τις ειδικες φωτογραφικες μηχανες, τις "Λομογραφικες μηχανες" τις οποιες μπορειτε να δειτε εδω και μπορειτε να προμηθευτειτε κι απο Ελλάδα. Υπάρχει ακομα και ελληνικη κοινοτητα και σελίδα λομογράφων.
Τι ειναι η Λομογραφια; οι πέντε "Χρυσοι" κανονες ειναι οι εξης:
1. Να παιρνεις την Λομο μηχανη μαζι σου οπου κι αν πας
2. Χρησιμοποιησε την ανα πασα στιγμη - μερα και νυχτα
3. Η Λομογραφια δεν ειναι παρεμβαση στην ζωη σου, ειναι ενα μερος της
4. Προσεγγισε το θεμα του "λομογραφικου" σου ενδιαφεροντος οσο πιο κοντα μπορεις
5. Μην σκεφτεσαι
Σαν ιδεα φαινεται αρκετα ενδιαφερουσα και τα αποτελεσματα της που μπορειτε να βρειτε στο Διαδικτυο ειναι αρκετα καλα μεχρι και εντυπωσιακα. Μηπως τελικα η Λομογραφια ειναι ο τυπος της Φωτογραφιας που ταιριαζει σε καποιους;

4 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

τέ-λει-ο!

mafaldaQ είπε...

Ακόμα ένα πολύ ενδιαφέρον Post!

Εγώ ψάχνω ακόμα να βρω μια London LWC Diana+, να αγοράσω για τον Δάσκαλο Μάνο!

frufruka είπε...

Εγώ ψάχνω μια Diana+ να αγοράσω για μένα! Είχα ακούσει για τις λομογραφικές φωτογραφικές μηχανές, και είχα δει σχετικές φωτογραφίες από το conduct group μου στο flickr, αλλά με αυτό το αρθράκι μπήκα στο τριπ να αποκτήσω κι εγώ μια!

mmjrules είπε...

Είχε κάποιες από αυτές τις μηχανές στο Fena Fresh στα Υλήσσια πριν από μερικά χρόνια, δεν ξέρω αν τις πουλάνε ακόμα.

Εμένα μου αρέσουν εκείνες που τραβάνε 4 διαδοχικές εικόνες σε μία φωτογραφία!

Χμ...Υπάρχει άραγε κάποιο ψηφιακό μοντέλο?