31.8.08

Moukelis

Αποδέχτηκα να είμαι ένας από τους επίσημους authors του biographix γιατί είναι πολύ πολύ σοβαρό και του χρειάζεται ένα γελοίο υποκείμενο σαν εμένα.


Σκοπεύω να καταπλήξω τα πλήθη που συρρέουν καθημερινά στο biographix
με την αισιοδοξία μου και την ξεχωριστή μου ματιά(αλλά άμα βάζει ο zlatko πιπίνια, ποιος να κοιτάξει την αισιοδοξία μου...:@Ρ)

Την πίτσα την παραγγέλνω
με σάλτσα ντομάτας, βασιλικό και τυράκι. Δεν τρώω μανιτάρια, πιπεριές και τα συναφή.

Πίνω
τσάι (αγαπημένο μου το γιασεμί),ποτέ καφέ και ελάχιστο αλκοόλ.Ενίοτε,το αίμα αυτών που με εκνευρίζουν, σε μικρές, απολαυστικές γουλιές.

Προτιμώ τον Batman από τον Superman γιατί
είναι πιο μυστηριώδης, του έχει κάνει ταινία ο Μπάρτον, και έχει γατίσιο αίσθημα, ενώ ο Superman δεν έχει ούτε ένα αμάξι της προκοπής και πρέπει να βολεύεται και με την ξενέρωτη τη Λόις.

Ο άνθρωπος είναι
μια μηχανή θαυμάτων που της έχει σκουριάσει η μανιβέλα και σκαλώνει κάθε τρεις και λίγο(πςςςςςςς,να μην πω κι εγώ καμιά φιλοσοφία, να μη με περάσουν για χαζοχαρούμενο; )

Το biographix είναι
ένα καινούριο ποδήλατο,στα χερούλια του οποίου όλοι κρεμάμε το χρωματιστό κορδελάκι μας.

Εμένα θα με βρείτε

Bookcrossing
Το φάντασμα του Πρίγκηπα Γελαστρόνι
Paw
Η Χώρα του Ποτέ

6 σχόλια:

mafaldaQ είπε...

Burton... Ναι τι σωστό! Το επεσήμανε και ο Monte-Cristo χθες! Όσο για τα πιπίνια... Εγώ θα κοιτάω την αισιοδοξία σου! Είμαστε πολλά τα κοριτσάκια!

ZlatkoGR είπε...

Thumbs up για τον Burton και τις μανιταροπιπεριές.

Τώρα για το άλλο, δεν ξέρω για την αισιοδοξία, αλλά άμα δείξεις τίποτα άλλο, να δεις χαμός θα γίνει! :P

moukelis είπε...

@Mafalda είδες πως συμφωνούμε με τον γαλαζοαίματο κόμη μας;

@Zlatko δε ντρεπεσαι ρε έκφυλε λιγακι;Εξάλλου δεν μπορώ να θεωρηθώ δίμετρη ούτε με σφαίρες.Παρόλα αυτά,κρατάω την ιδέα σου αν πέσει η αναγνωσιμότητα του μπλογκ. :@Ρ

ZlatkoGR είπε...

Ε, τέλος πάντων αποφάσισε! Είμαι έκφυλος ή το κρατάς για μελλοντική χρήση;

moukelis είπε...

Εισαι εκφυλος,αλλα αμα χρειαστει για το καλο του μπλογκ,μελλοντικα μπορει να εκφυλιστω κι εγω.Σε καλυψα; :@Ρ

ZlatkoGR είπε...

Όλοι για ένα σκοπό εκφυλιζόμαστε τελικά...