6.9.08

karry


Αποδέχτηκα, να είμαι, ένας από τους επίσημους authors του biographix, γιατί
το θεώρησα μια πρόκληση και -όσο κι αν δεν το παραδέχομαι- μ’ αρέσουν οι προκλήσεις, που τις θεωρώ αναμετρήσεις με τους φόβους μου.

Σκοπεύω, να καταπλήξω τα πλήθη, που συρρέουν, καθημερινά, στο biographix, αλλά και εμένα, αν καταφέρω να εκφράσω γραπτώς αυτά που μ’ ενθουσιάζουν, μου κάνουν εντύπωση… με στιγμές της ζωής μου.

Την πίτσα, την παραγγέλνω με
τυρί και πολλά λαχανικά (κρεμμύδι, καλαμπόκι, μανιτάρια, ελιές κτλ. κτλ.), χωρίς αλλαντικά και έχω σκοπό να κονταροχτυπηθώ με την StrangeEmily για τις παραπάνω πιπεριές από την πίτσα του Zlatko.

Πίνω κυρίως κρασί (που λατρεύω) και δεν μου αρέσουν οι κόλες (προτιμώ τις γκαζόζες).

Παίζω
μόλις βρεθώ με παιδιά, γατιά και σκυλιά. Ενίοτε παίζω με τους φίλους μου παντομίμα και ταμπού.

Προτιμώ τον Spiderman από τον batman, και από τον superman, χωρίς να ξέρω το γιατί.

Ο άνθρωπος, είναι
άλλο ένα είδος της πανίδας που νομίζει ότι είναι κυρίαρχος του κόσμου.

Το biographix είναι
μια συλλογή από σκέψεις, εικόνες και αισθήσεις που προέρχονται από διαφορετικών εμπειριών ανθρώπους.

Εμένα θα με βρείτε στα:

Bookcrossing
Flickr
Lastfm
να Ποδηλατώ
και μερικές φορές στο RadioCasbah


3 σχόλια:

ZlatkoGR είπε...

Εντάξει ρε παιδιά... Εντάξει... Θα τις τρώω μόνος μόνος μου τις πιπεριές.

mafaldaQ είπε...

Spiderman εεεε? Δεν είναι κακός! Θα προβληματιστώ λιγάκι τώρα ανάμεσα σε batman και spiderman! Ωραίο το ταμπου! Εσείς Palermo δεν παίζετε;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα από Λεωνίδιο. Ωραίο το blog σας