31.8.08

Deadendmind

Αποδέχτηκα να είμαι ένας από τους επίσημους authors του biographix γιατί όταν ενθουσιάζομαι με διάφορα θέλω και οι άλλοι να ενθουσιαστούν μαζί μου.

Σκοπευω να καταπλήξω τα πλήθη που συρρέουν καθημερινά στο biographix με πολλά και διάφορα! Θέματα υπάρχουν άφθονα: από μουσική και σινεμά, μέχρι χειροτεχνία και βιβλία και ό,τι άλλο μου γυαλίσει!

Την πίτσα την παραγγέλνω με πολλά λαχανικά! Δώστε μου όλα τα μανιτάρια και τις πιπεριές, προσθέστε και λίγο κρεμμύδι, λίγο καλαμπόκι... μμμ...

Πίνω τσάι και παίζω tetris!!!

Προτιμώ το Batman από το Superman γιατί είναι πιο dark - μακράν!

Ο άνθρωπος είναι εσύ κι εγώ.

Το biographix είναι η ελεύθερη διακίνηση αυτών που μας συναρπάζουν!


Εμένα θα με βρείτε:
Bookcrossing
Facebook
Blogspot
Livejournal
Flickr
Twitter
Lastfm


6 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

tetris? μα ποιός παίζει tetris τη σήμερον ημέραν?

mafaldaQ είπε...

Σήμερον όχι αλλά χθες έπαιξα λιγάκι! Μετράω;

deadendmind είπε...

Εγώ το έβαλα και στο κινητό και καίγομαι αρκετά μπορώ να πω!

ZlatkoGR είπε...

Κανείς καλέ, ούτε αυτή, μην την ακούτε τι λέει. Το Scrabulous παίζει συνέχεια στο Facebook!

Panigirtzou είπε...

Καλά κάνεις deadendmind! μην ακούς κανέναν! τστστστσ :ο)

deadendmind είπε...

Έτσι, να έχω και λίγη υποστήριξη σ'αυτή τη ζωή! :-)