4.9.08

e.

Aποδέχτηκα, να είμαι, ένας από τους επίσημους authors του biographix, γιατί ήμουν ήδη φαν όταν μου το πρότεινε η mafalda ;-)

Επίσης επειδή το delicious μου έχει ήδη φρακάρει από όλα αυτά τα "σοβαρά" που μαζεύω κι εδώ θα μπορώ να δείχνω τα πιο παιχνιδιάρικα.

Σκοπεύω, να καταπλήξω τα πλήθη, που συρρέουν, καθημερινά, στο biographix (και εμένα την ίδια) αν καταφέρνω να γράφω πάνω από 10 γραμμές απανωτές τη φορά. Είμαι λιγουλάκι αργή ...

Την πίτσα, την παραγγέλνω συχνά επειδή μου αρέσει και δεν ξέρω να την φτιάχνω μόνη μου.

Πίνω πολλά και διάφορα, κατά προτίμηση σκέτα, και παίζω συνήθως μόνη μου αφού οι άλλοι δεν με παίζουν. Είμαι αργή λέμε...

Προτιμώ τον batman από τον superman, γιατί - εδώ που τα λέμε κανείς από τους δυο δεν συγκρίνεται με τον Σούπερ Γκούφη.

Ο άνθρωπος, είναι ένα τίποτα. Σήμερα είσαι, αύριο δεν είσαι... (διαπιστωμένο!)

Το biographix
είναι μια ευκαιρία για παιχνίδι.

Θα με βρείτε:
Bookcrossing
delicious
flickr
ίσως και αλλού...

5 σχόλια:

ZlatkoGR είπε...

Καλώστην, καλώστην! Μισό λεπτό γιατί θα πω κάτι βαρυσήμαντο:



(Αρκεί τόσο κενό άραγε;)



Δε μας πειράζει το αργά, μας πειράζει το καθόλου.

Έγραψα πάλι, έτσι;

dragongrrrr είπε...

Καλά, ο Σούπερ Γκούφη ίσως είναι ο μοναδικός Σουπερήρωας που θα λατρεύω όσα χρόνια κι αν περάσουν. All time classic: Φυστίκιιιιιιιιιι!

mafaldaQ είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον Zlatko! Βρε πως τα λέει τα βαρυσήμαντα... πρέπει να του έμεινε από την τελευταία φορά που ήρθε Θεσσαλονίκη και όλο έλεγα....Θαυμάστε με! Θέλω να πω κάτι σημαντικό! Και μετά έκανα κενό και μετά ξεχνούσα τι ήθελα να πω!

Αλλά εντάξει...ο Super Γκούφη είναι εκτός ανταγωνισμού!

Panigirtzou είπε...

Καλώς την! Ψηφίζω και γω Super Γκούφη!

a1pha είπε...

Καλός ο Σούπερ Γκούφη, αλλά μην ξεχνάμε και τον Φάντομ Ντακ!!