15.11.08

Παρουσίαση: Shiroi Taka

Αποδέχτηκα, να είμαι, ένας από τους επίσημους authors του biographix, γιατί παντού βάζει ο διάολος το ποδάρι του.

Σκοπεύω, να καταπλήξω τα πλήθη, που συρρέουν, καθημερινά, στο biographix, με τα έξι πελώρια, κατάμαυρα φτερά μου, την απύθμενη σκοτεινιά του βλέμματός μου και το αστείρευτο ταλέντο μου στους βασανισμούς.

Την πίτσα, την παραγγέλνω με άφθονα, λυωμένα, μαστιχωτά τυριά και τη μασουλώ αργά και ηδονικά παρακολουθώντας τους δαίμονές μου επί το έργο τους...

Πίνω αίμα, κατά προτίμηση Ο+ (έχει μια ελαφρά ξυλώδη γεύση) και γλείφω τον ιδρώτα από τα κορμιά των κολασμένων.

Παίζω με τους αθώους - έχουν πολύ πλάκα!

Προτιμώ τον batman, από τον superman, γιατί: σκοτεινιά, μαυρίλα, βασανισμός ψυχής, αίσθηση καταδίκης, βιαιότητα - αχ...

Ο άνθρωπος, είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι.

Το Biographix είναι: μια ιδέα του PR τμήματος της κόλασης για να παρουσιαστώ στο κοινό.



6 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

είσαι γαμάτη! χαχαχαχαχαχαχαχα! τέλειο! μπράβο!

efou είπε...

καλώστον έκπτωτο άγγελο :-)
άντε πότε θα βγεις επιτέλους; μας έλειψες!

a1pha είπε...

Απαπαπαπαπαπαπα!! Τ'είν'εδώ πέρα που με μπλέξατε;;

(δε μου λες, αυτό με την ξυλώδη γεύση ισχύει στ' αλήθεια;)

mafaldaQ είπε...

Αφεντικό, μην τρομάζεις τον κόσμο ;)! Εμείς δουλεύουμε υποχθόνια! Και επιτέλους γίνε καλά... αμάν!

ZlatkoGR είπε...

Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε και μαύρισε τα μαύρα. Καλώστην και επίσημα!

dragongrrrr είπε...

Περαστικούυυυυλια Άρχοντα της κολάσεως! (Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα πω κάτι τέτοιο...!) :)