6.9.08

StrangeEmily

Αποδέχτηκα, να είμαι, ένας από τους επίσημους authors του biographix, γιατί:
όπου γάμος και χαρά η Στρεντζεμίλω πρώτη! Θα μπορούσα να αρνηθώ πρόταση για κάτι σαν αυτό;
Υπάρχει και η εμπειρία από τους x-epetes, ένα -μικρότερο- ομαδικό blog που συμμετείχα πριν δυο χρόνια και πέρασα τότε μια πολύ δημιουργική περίοδο.

Σκοπεύω, να καταπλήξω τα πλήθη, που συρρέουν, καθημερινά, στο biographix, με τη φαντασία μου, την έμπνευσή μου, την πρωτοτυπία μου, τις κλεμμένες από τον anemos φωτογραφίες μου και τα πολύ εύστοχα σχόλια που θα κάνω στα posts των άλλων.


Την πίτσα, την παραγγέλνω με τυρί (ή κασέρι), ντομάτα, φρέσκα μανιτάρια, πολλά φρέσκα μανιτάρια και πιπεριά (που θα μου στέλνει ο Zlatko με courier) καθώς και ανανά αλλά χωρίς κρεμμύδι και αλλαντικά. Θα έπινα κρασί, μπύρα, ουίσκι, βότκα, τεκίλα, τζιν και διάφορα κοκτέϊλς που βασίζονται σε όλα τα παραπάνω αλλά όχι τώρα γιατί είμαι έγκυος και πίνω μόνο γάλα. Και παίζω παιχνίδια που δεν έχουν πολύ αγωνία για να μην παθαίνω άδικα ταχυπαλμίες και που δεν έχουν πολλές εγκεφαλικές απαιτήσεις για να μη χαλάω την πολύτιμη φαιά μου ουσία.

Δεν μου αρέσουν ο batman και ο superman, γιατί προτιμώ κι εγώ τον Ποπάϋ.

Ο άνθρωπος, είναι… δεν ξέρω, ρώτησα το γάτο μου και ακόμα περιμένω απάντηση…

Το biographix είναι κάτι που δημιουργείται και αλλάζει συνέχεια, είναι παρεϊστικο, αυθόρμητο, δημιουργικό, όπως και εμείς οι ίδιοι!

Εμένα θα με βρείτε:

Bookcrossing
severin
Facebook




3 σχόλια:

karry είπε...

Τι λες μοιραζόμαστε πιπεριές και μανιτάρια από την πίτσα του Zlatko ή θες κονταροχτύπημα;

ZlatkoGR είπε...

Ρε σεις, αφήστε κάτω τα σκουπίδια μου! Και μην πει κανείς την εξυπνάδα "τα σκουπίδια του ενός, ο θυσαυρός κάποιου άλλου"! Άντε!


(σε τι διεύθυνση είπαμε στέλνω;)

mafaldaQ είπε...

Αμάν βρε κορίτσι και εσύ με τον Ποπάϋ! Άμα απαντήσει ο γάτος... να κάνεις edit! Αγωνιώ!