3.11.08

In the Mood for Doyle








Τον ανακάλυψα τελείως τυχαία μέσα από την ταινία του Wong Kar-Wai – In the mood for love, 7 χρόνια πίσω και έγραψα το όνομά του για να μην τον ξεχάσω... Christopher Doyle.
Οι περισσότεροι από εσάς ακόμα και αν το όνομά του δεν σας θυμίζει τίποτε έχετε δει έστω και μια από τις ταινίες που έχει δουλέψει.



Παρουσίαση του ίδιου και της δουλειάς του


Λιγότεροι όμως θα έχετε δει τα φωτογραφικά του κολάζ που κάποια από αυτά έκθεσε στο 44ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης






Δείτε ΕΔΩ κι άλλες φωτογραφίες του





Η σελίδα του στο IMDb

Ταινίες – ντοκιμαντέρ για αυτόν και την δουλειά του:
Orientations - Christopher Doyle: Stirred Not Shaken (2000)
In the Mood for Doyle (2007)(TV)

Φωτογραφικά του άλμπουμ:
Photographs of Tamaki Ogawa
Buenos Aires
Cloud in Trousers
There is a crack in everything
R34g38b25

Δωράκι.... φωτογραφίες από το HERO χωρισμένες σε χρώματα ΕΔΩ

10 σχόλια:

e. είπε...

Τι ωραίες οι φωτογραφίες! Καθόλου δεν τον είχα ακουστά τον Doyle και εντυπωσιάστηκα με την περιπετειώδη ζωή του... Ευχαριστούμε karry.

deadendmind είπε...

είναι καταπληκτικός! κι εγώ τον ανακάλυψα βλέποντας ασιατικές ταινίες.
Ευχαριστούμε για τις όμορφες εικόνες karry!

okyrhoe είπε...

Καλό!

ZlatkoGR είπε...

Τον ξέρω τον τύπο! Όταν έχεις δει 2046 και Hero, ψάχνεις α-πα-ραί-τη-τα τον διευθυντή φωτογραφίας! :-)

Πολύ ωραίο karry, μου έδωσες και μια ιδέα για μελλοντικό post...

efou είπε...

φοβερός ο άνθρωπος!

karry είπε...

Χαίρομαι που σας άρεσε όσο και εμένα ... δεν μπορούσα να διαλέξω από ποια ταινία του θα έβαζα εικόνες....

karry είπε...

ααα ξέχασα να σου πω Zlatko, αν και νομίζω ότι το ξέρεις, ότι το 2046 είναι η συνέχεια του In the mood of love

robin είπε...

πολύ καλό post ο δε Doyle εξαιρετικός , το in the mood for love είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες όπως και το 2046 όμως δεν έχω δεί το hero το γράφω λοιπόν στο σημειωματάριο μου για την επόμενη ταινία που θα δω .Ευχαριστώ πολύ !

mafaldaQ είπε...

Εξαιρετικό post Karry! Μπαινοβγαίνω τακτικά και χαζολογάω στα links!

Ανώνυμος είπε...

Έχω φτιάξει ένα blog ειδικά για τον Doyle:

http://aboutchrisdoyle.wordpress.com/