27.10.08

Εκμάθηση τυφλού συστήματος πληκτρολόγησης

Με το προγραμματάκι αυτό έμαθα να πληκτρολογώ σε τυφλό σύστημα πριν 6-7 χρόνια.



Όχι ακριβώς τυφλό σύστημα, για να ομολογήσω την αλήθεια, δεν έφτασα μέχρι εκεί. Για να φτάσω θέλω ακόμα λίγη δουλειά, την οποία τότε βαρέθηκα να κάνω και σταμάτησα ακριβώς εκεί, στο 80-90% δηλαδή. Κανείς δεν είναι τέλειος... Πάντως, γράφω 3-4(!) φορές πιο γρήγορα απ' ότι πριν ασχοληθώ μ' αυτό και επίσης δε χρειάζεται να κοιτάω το πληκτρολόγιο. Κοιτάω όμως αυτά που γράφω στην οθόνη. Ένας σωστός τυφλός πληκτρολογητής δε χρειάζεται να το κάνει ούτε αυτό.

Το πρόγραμμα είναι η ενσάρκωση της απλότητας, command line, 26 kb όλό κι όλο, αλλά με σαφείς και πλήρεις οδηγίες. Προσωπικά, χρησιμοποίησα τη linux εκδοχή μάλιστα, γιατί τότε πρωτοκαιγόμουνα με το ζωάκι αυτό.


Αν θέλετε να ασχοληθείτε, μπορείτε να αφιερώσετε 10-20' κάθε μέρα επί 1-2 εβδομάδες για τις ασκήσεις κι ύστερα απλά να συνηθίσετε να το χρησιμοποιείτε αντί για το κλασικό σύστημα "δύο-δείκτες-προτεταμένοι-και-ψάχνω-απεγνωσμένα-με-το-μάτι-για-το-σωστό-πλήκτρο-κάθε-φορά". Στην αρχή είναι δύσκολο, όπως όλα, εμένα μάλιστα πονούσαν και τα χέρια μου μέχρι να βρω τη σωστή στάση. Γρήγορα όμως η διαφορά είναι εμφανής!

Πρόκειται, ουσιαστικά, για μια επένδυση στον εαυτό μας, θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο για όλους όσους ο υπολογιστής είναι ένα όχι ασήμαντο κομμάτι της ζωής τους.

Εκτός των άλλων, είναι και μια καλή εγκεφαλική άσκηση. Διαδικασίες σαν αυτή που σιγά-σιγά με την εξάσκηση γίνονται μηχανικές, δημιουργούν νέες συνάψεις στον εγκέφαλο, ασκώντας τον και κρατώντας τον σε φόρμα. Πιστέψτε με, κρατάει τα εγκεφαλικά επεισόδεια (ακόμα) πιο μακριά (-;

Να μην ξεχάσω: Δημιουργός του προγράμματος είναι ένας εκλεκτός συνάδελφος από το ΕΜΠ, καλή του ώρα.

2 σχόλια:

zero2one είπε...

Backstage - άσχετο:

Ο δημιουργός, γράφει στην πρώτη σελίδα του:

> Μερικοί άνθρωποι θεωρούν ότι στα ενδιαφέροντά μου είναι και η ποδηλασία, αλλά εγώ διαφωνώ.
> Χρησιμοποιώ ποδήλατο για να πηγαίνω στη δουλειά μου, για ψώνια, και για άλλα πράγματα για τα οποία
> άλλοι χρησιμοποιούν αυτοκίνητο, και οι οποίοι δεν ισχυρίζονται ότι το αυτοκίνητο είναι μέσα στα
> ενδιαφέροντά τους.

Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον αυτό σαν σκέψη, νομίζω ότι είμαι κι εγώ λίγο-πολύ στην ίδια κατηγορία (-;

Σημείωση: Τελευταία φορά που έψαξα τις σελίδες του (2002; 2003;) _δεν_ έκανα ποδήλατο. Ούτε κι αυτός, νομίζω (-;

mafaldaQ είπε...

Επίσης, για να μπορεί κάποιος να πληκτρολογεί σωστά και γρήγορα θα πρέπει να αποφεύγει τα greeklish που πιστεύω ότι κάνουν μεγάλη ζημιά στην ορθογραφία και στην γρήγορη αλλά και ελληνική δακτυλογράφηση!

Ωραία η σκέψη του! Εγώ που πάω παντού με το πόδια, δεν λέω ότι στα ενδιαφέροντα μου είναι και η πεζοπορία!